Top latest Five وب مهر Urban news

Wiki Article

علاوه بر این مطالب، تلاش برخی سرداران سپاه و رسانه‌های جمعی همراه آنان در راستای تخریب اركان نظام و كوشش برای ایجاد تفرقه در صفوف سیاسی جمهوری اسلامی ایران، امری غریب و باورنكردنی است كه خوش‌بینانه‌ترین عامل این اظهارات سنگر گرفتن در پناه رهبر معظم انقلاب برای توجیه اقدامات ناشایسته خود آن‌هاست. برخی رسانه‌ها، مخصوصاً رسانه ملی در خطر مصادره گروه‌های مشخص قرار گرفته و از رسالت جمعی و اهداف عالیه خارج می‌گردند. تأمل برانگیزتر این‌كه برای تقاضای اینجانب برای انتشار پاسخ، خود را در حصار آهنین امنیت می‌بینند و هیچ جوابی نمی‌دهند، حال آن‌كه به وفق قانون اساس‌نامه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران «چنانچه در برنامه‌های پخش شده سازمان (اعم از خبری، ‌گزارشی، تولیدی در قالب‌های مختلف بیانی – تصویری و نمایشی) از شبكه‌های محلی، ‌سراسری و بین‌المللی و یا در اطلاعیه‌های صادره از سوی آن سازمان، مطالبی مشتمل بر توهین، افترا یا خلاف واقع نسبت به هر شخص (اعم از حقیقی یا حقوقی) باشد و یا به هر نحوی اظهارات اشخاص تحریف گردد، مراحلی بار احقاق حق ملی خواهد شد.

وي با تاكيد بر خدمات ارزشمند امام (ره) براي اسلام و مسلمين و ملت ايران، گفت: مسلمانان بايد قدردان اين خدمات گرانبها باشند.

در حقیقت درج این موارد الزامی نیست اما به بهتر شدن مهر کمک شایانی می‌کند.

از زمان تاسیس نهاد دانشگاه در ایران طی بیش از هفت دهه گذشته این اولین بار نیست که مستبدان و کودتاگران علیه مبارزات حق طلبانه برآمده از این نهاد صف‌آرایی میکنند و البته آخرین آن نیز هم نخواهد بود اما چه بسیار مستبدانی که آمده و رفته‌اند اما مدال شرف و عزت همواره بر سینه دانشجویان آزادی خواه ‌ و دموکراسیخواه جای داشته است....

بالاخره یك نفر عقیده‌ دیگری در یك مسئله‌ خاصی دارد؛ اینجور نیست كه در مبانی و اصول اختلافی وجود داشته باشد و به نظرم نمی‌آید اینجوری باشد.

 چرا همدیگر را متهم میكنیم ... همه چی یكطرفه است... من همین جا اعلام میكنم تلویزیون حق ندارد اصلا تصویر من را پخش كند.

.. آن رشادتها كجا رفتند ... غرور ما را گرفته ... ماچیزی از خودمون نداریم هر چه داریم متعلق به شهداست و مردانی كه پایمردی كردند تا ما در عرصه های مختلف قدم برداریم .

یکی از مندرجات در مهر شرکت، نام شرکت به‌صورت کامل است. برای مثال اگر شما یک شرکت تضامنی دارید باید نام شرکت را به‌طور کامل قید کنید و از حذف قسمتی از نام شرکت تحت عنوان و شرکا و … خودداری کنید.

و در این مسیر از غالب شدن فضای ارعاب و زد وبند ممانعت به عمل آورید و

عزت الله سحابی، وزير سابق برنامه و بودجه، جمهوری اسلامی ايران

استفاده از فن‌آوری اطلاعات و پیاده‌سازی بانکداری الکترونیکی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اسکريپت ها می باشد.

    مسیر خرید کالا ساده طراحی شده باشد که کاربر دچار سردرگمی نشود.

به خاطر اینكه آنقدر فشار و محدودیت ایجاد كردند كه حتی اگر اصلاح‌طلبان بتوانند كاری انجام دهند الان صلاح نمی‌بینند كه وارد میدان شوند. در حقیقت این حركت خودجوش و مردمی بود.

Report this wiki page